Het is tegenwoordig bijna onmogelijk om een bedrijf te runnen zonder iets te weten over zoekmachine optimalisatie, of SEO. Maar zoals veel ondernemers zich terdege bewust zijn, is er een verschil tussen iets weten over SEO en het daadwerkelijk bereiken van SEO succes. SEO is een full-time, het hele jaar door baan die veel uren, middelen, en expertise vergt om goed te krijgen. Van strategie tot uitvoering tot het meten van resultaten, doorgewinterde SEO’s maken gebruik van een robuuste technische skillset plus een groot aantal gespecialiseerde tools om hun doelen te bereiken dag in, dag uit. Dat is de reden waarom hele bureaus bestaan om zich uitsluitend te richten op SEO voor klanten. Lees hier alles over SEO uitbesteden aan een SEO-specialist. Wat is SEO?Het doel van SEO is eenvoudig: ervoor zorgen dat internetgebruikers uw website organisch kunnen vinden op zoekmachines, zoals Google. Dit in tegenstelling tot betaald zoeken, waarbij op trefwoorden wordt geboden – d.w.z., daadwerkelijk betalen om als advertenties voor bepaalde zoektermen te verschijnen. De werkelijke componenten van SEO zijn echter veel minder eenvoudig. Als online zoeken is geëvolueerd, heeft SEO geëvolueerd met het aan vele onderling verbonden gebieden van specialisatie, met inbegrip van ervoor te zorgen dat je organische SEO en betaald zoeken strategieën op elkaar afstemmen omvatten. Deze gebieden van specialisatie zijn een SEO-bureau brood en boter. Hieronder vind je meer informatie over elk van deze gebieden. On-page vs. off-page SEOHet eerste wat je moet begrijpen over SEO is het verschil tussen on-page en off-page SEO. Laten we teruggaan naar het doel van SEO: een website op de zoekmachine resultaten pagina’s (SERP’s) te laten verschijnen. Een deel van wat dit doel zo uitdagend maakt om te bereiken, is het aantal factoren dat de SERP rankings bepaalt. Helaas, er is geen eenvoudig recept voor wat een # 1 ranking maakt. Google geeft slechts enkele gegevens vrij over hoe zijn algoritmen werken, en deze algoritmen veranderen voortdurend. Bovendien hebben sommige rankingfactoren niets te maken met wat er daadwerkelijk op een website of pagina staat. Dat is waar on-page vs. off-page SEO om de hoek komt kijken. Zoals we al eerder hebben besproken, beschrijven we het verschil graag met een analogie met de muziekindustrie. “On-page” verwijst naar het liedje zelf – hoe het klinkt, wat de teksten zeggen, wie het geproduceerd, en wie het verbindt met – terwijl “off-page” verwijst naar de verbindingen tussen artiesten, managers, en het publiek via netwerken en hype – de dingen buiten het eigenlijke liedje dat toch bijdraagt aan het succes ervan. Betere resultatenSimpel gezegd, SEO-bureaus zijn de SEO-experts. Ze zijn specifiek opgeleid en getraind om digitale marketing door elke stap te nemen, inclusief:
Door SEO uitbesteden, zorg je ervoor dat je middelen naar kwaliteitswerk met meetbare resultaten gaan. |
https://ralfvanveen.com/ |