Vraag vandaag nog de Miles and More Creditcard aan!

Wij merken dat heel veel mensen in Nederland problemen hebben met het creditcard aanvragen. Dat is heel jammer want een creditcard aanvragen hoeft namelijk helemaal niet moeilijk te zijn. Wij willen u in deze korte tekst graag uitleggen hoe gemakkelijk een creditcard aanvragen in zijn werk kan gaan.

Het enige wat wij van u vragen, is of u een keer naar onze site wilt komen kijken om te zien wat u hier aan informatie over het creditcard aanvragen kunt vinden. U zult zien dat het creditcard aanvragen bij ons een fluitje van een cent is en wij hopen daarom ook dat wij uw aanvraag snel tegemoet mogen zien.   

Kom vandaag nog een creditcard aanvragen

Als u een Miles and More creditcard aanvragen wilt, dan kunt u het formulier invullen dat u op onze site kunt vinden. Wij doen er alle aan om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken. Doorgaans duurt het creditcard aanvragen bij ons maar heel kort wat betekent dat u uw pas al op heel korte termijn in huis kunt hebben.

Dat is dan ook de reden dat heel veel mensen zich tot ons gewend hebben toen zij een creditcard aanvragen wilden. Wij hebben hen allemaal goed geholpen en deze mensen zijn nu in staat om over de hele wereld betalingen uit te voeren.   

Wij hopen u snel te mogen helpen

In de hoop dat wij u een duidelijk beeld hebben weten te schetsen van onze mogelijkheden, nodigen wij u uit om snel een aanvraag bij ons in te dienen. Wij zorgen er graag voor dat wij u goed kunnen helpen. Als u nog vragen heeft over onze diensten, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. Wij staan namelijk altijd voor u klaar om u persoonlijk te woord te staan.

https://www.miles-and-more-creditcard.nl/voordelen/

Direct geld lenen bij Directa

Het kan soms gebeuren dat u even krap bij kas zit. In dat geval is het goed om te weten dat het niet altijd moeilijk hoeft te zijn om geld te regelen. Wanneer u graag direct geld lenen wilt, dan kunt u altijd bij ons terecht. Wij zorgen er graag voor dat u direct geld lenen kunt.

Wij hebben vele jaren ervaring en hebben in de loop der jaren al heel veel mensen van geld mogen voorzien. Mocht u daarom graag met ons in zee willen gaan voor direct geld lenen, dan kunt u vandaag nog even contact met ons opnemen. Direct geld lenen bij Directa doet u via hier.  

U kunt bij ons eenvoudig direct geld lenen

Als u een investering wilt gaan doen, maar momenteel niet, of niet genoeg geld heeft om deze investering te bekostigen, dan kunt u altijd bij ons direct geld lenen. Op onze site kunt u meer lezen over onze gang van zaken.

U zult merken dat wij veel minder van u vragen dan een reguliere bank doet. Deze eist namelijk heel veel gegevens en aan het einde van de rit krijgt u vaak nul op het rekest. Het is daarom goed om te weten dat wij een goed alternatief bieden waar u goed mee uit de voeten zult kunnen.   

Heeft u nog vragen?

Mocht u momenteel graag zaken met ons willen doen, dan hopen wij snel iets van u te mogen horen. Wij staan voor u klaar om u te helpen. Een van onze medewerkers legt u graag uit wat wij allemaal van u verlangen op het gebied van direct geld lenen.

Ook kunt u altijd even naar onze site komen kijken om te zien wat u daar allemaal aan nuttige informatie kunt vinden over direct geld lenen.

Wij hopen u een keer te mogen spreken. Bij ons kunt u er zeker van zijn dat u snel geld kunt lenen.

https://www.directa.nl/geld-lenen/direct-geld-lenen

Wat te doen als uw factuur niet wordt betaald

Stap 1: Verstuur een betalingsherinnering

Wij raden aan om 2 dagen na de vervaldatum van de dag dat betaald moet worden een betalingsherinnering te sturen. Hiermee houdt u voet bij stand en geeft u aan dat u vasthoudt aan de betalingstermijn.

Zorg ervoor dat er een korte betalingstermijn van 5 dagen in de betalingsherinnering staat. U wilt natuurlijk niet dat debiteuren de ruime betalingstermijn opvatten om voortaan niet te betalen. Reken geen extra kosten of rente in de betalingsherinnering, hiermee schaadt u de relatie met uw klant. Om de betaling soepel te laten verlopen raden we u aan om de openstaande factuur in de bijlage toe te voegen.

Wordt er niet betaald? Ga verder met stap 2.

Stap 2: Bel uw debiteur voor betaling

Mocht de eerste stap niet helpen raden wij u aan om telefonisch een betalingsafspraak te maken. Hiermee kunt u duidelijk een betalingstermijn afspreken met uw debiteuren. Mocht het zo zijn dat uw debiteur betalingsproblemen heeft, spreek dan een betalingsregeling af. Wij raden aan om deze betalingsregeling op korte termijn af te sluiten. Spreek telefonisch af dat de betalingsregeling vervalt bij wanbetaling. Dit voorkomt problemen voor in de toekomst.

Wordt er nog steeds niet betaald? Ga verder met stap 3.

Stap 3: Verstuur een aanmaning

Als er nog steeds niet wordt betaald, raden wij aan om een aanmaning te sturen. Deze aanmaning kunt u het beste 2 dagen na de, in het telefoongesprek afgesproken datum, betalingstermijn verstreken is.

Verwerk een kortere betalingstermijn in de aanmaning dan in de betalingsherinnering. Hierdoor ervaren u debiteuren meer druk om te betalen. Wij raden u aan om een kosten in rekening te brengen. De relatie met uw debiteuren blijft ontzettend belangrijk.

 

Wacht niet af als u het niet vertrouwt (!) Van uitstel komt namelijk vaak afstel. Lang wachten heeft doorgaans geen nut, tenzij er bijzondere omstandigheden spelen. Denk hierbij aan een concrete betalingstoezegging.

Wordt er dan nog niet betaald? Ga verder met stap 4.

Stap 4: Geef uw incasso uit handen

Mocht het voorkomen dat bij alle bovenstaande manieren er nog steeds niet betaald worden? Schroom dan niet en geef uw incasso uit handen. Dien uw incasso in via het incasso-portal.

 

Heeft u ook last van wanbetalers? Ga dan snel naar E-legal incasso voor een volledig overzicht van de stappen!