Assistent(e) supermarktmanager

Functie

Je bent verantwoordelijk voor je eigen supermarkt, miljoenenomzet en je team. Het betekent hard werken. U geeft er echter niet aan toe. Je bent een ervaren manager met een oprecht hart voor klanten en behulpzaam voor het bedrijfsleven. Op basis van je ervaring werk je als supermarktmanager (m / v) of assistent supermarktmanager (m / v) bij Albert Heijn in Sint-Pieters-Leeuw (Bergensesteenweg).

Je bent het gezicht van Albert Heijn voor alle klanten. Je trekt de kar, gepassioneerd en resultaatgericht. Op deze manier kunt u medewerkers motiveren en de winkel er elke dag perfect uit laten zien, zodat de activiteiten op hun best zijn, de omzet verhogen en klanten en medewerkers tevreden stellen. Als lokale werkgever ben je ook een promotor van lokale activiteiten.

Aanbod

  • Uw eigen winkel
  • Je werk wordt beloond met een fijne baan, een hoog salaris, een aantrekkelijke bonusregeling en uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Jouw profiel:

  • Je hebt een bachelor werk- en denkniveau.
  • Je bent een senior manager in de detailhandel of horeca.
  • Je bent een echte personeelsmanager die mensen kan begeleiden, inspireren en inspireren.
  • Je hebt passie, organisatorische vaardigheden en overtuigingskracht.
  • Je hebt snel denken en sterk analytisch vermogen.
  • “Klant eerst” is uw motto.
  • Je zit vol energie en wil vooruit.
  • Ontvangst en producten

Controleer de levering, breng het product naar de afdeling, leg het product op de plank of in het schap, tel het product, onderhoud en reinig de verkoopruimte en producten op de afdeling, verwelkom klanten om hun wensen te bepalen en geef suggesties over producten en diensten, en verpak de voorraadproducten Markeer of controleer verpakkingen en etiketten, bewaak de inventaris, bepaal bestellingen in geval van tekorten, controleer de temperatuur van koelkasten en koelcellen, controleer de staat en opslag van bederfelijke producten en verwijder ze uit onverkoopbare schappen

Geen specifieke leervereisten

https://www.vindazo.be/vacatures/assistent-supermarktmanager.html

Jouw scooter rijbewijs bij deze specialist in Haarlem

Kun jij niet wachten om eindelijk jouw scooter rijbewijs te halen en ben je woonachtig in Haarlem of omgeving? Wil je eindelijk af zijn van het fietsen en lekker met de scooter overal heenrijden? Je kunt er zelf voor zorgen dat je jouw scooter rijbewijs snel binnen hebt door lessen te volgen bij Verkeerschool Brinkman in Haarlem. Deze verkeersschool heeft ervaren instructeurs met jarenlange ervaring in dienst die ervoor zorgen dat jij dat gewenste papiertje snel in jouw handen hebt. Bij deze verkeersschool krijg je een persoonlijke en veilige aanpak doordat ze met maximaal twee cursisten tegelijk de weg op gaan.

Met de hulp van ervaren instructeurs heb jij jouw rijbewijs snel behaald

De ervaren instructeurs die werkzaam zijn bij Verkeersschool Brinkman in Haarlem leren je verschillende zaken om zo snel mogelijk te slagen voor jouw scooter rijbewijs. Zij leren je om controle te houden over je scooter en hoe je om moet gaan met diverse verkeerssituaties. Vanaf je 16e verjaardag mag je op een scooter gaan rijden en starten met het volgen van rijlessen. Natuurlijk wil jij zo snel mogelijk je rijbewijs halen. Daarom kun je al een half jaar voor je 16e verjaardag opgaan voor jouw theoriecertificaat. Deze heb je nodig voordat je begint met de rijlessen. Hoe eerder je geslaagd bent voor de theorie, des te sneller je op kunt voor het praktijkgedeelte.

Begin met het behalen van jouw scooter rijbewijs

Zie jij jezelf al op een scooter rijden? Gezellig met je vrienden naar de bioscoop, naar de voetbal of een andere sport? Niet meer je fiets hoeven te pakken, maar tijd besparen doordat je geslaagd bent voor jouw scooter rijbewijs in Haarlem. Binnen de kortste keren kun jij al op jouw scooter rondrijden. Lijkt het jou wel wat? Dan kun je altijd contact opnemen met de medewerkers van deze verkeersschool in Haarlem. Zij kunnen je alles vertellen over de mogelijkheden en kosten.

https://www.verkeersschoolbrinkman.nl/

Maak gebruik van inkoop detachering en haal gekwalificeerde inkoopexpertise in huis

s uw bedrijf de laatst jaren enorm gegroeid? Zit een van uw medewerkers van het inkoopteam ziek thuis? Of heeft u om wat voor reden van ook een interim inkoper nodig? Dan inkoop detachering de perfecte oplossing. Tegenwoordig is het lastig om een tijdelijke, ervaren kracht te vinden die moeiteloos meedraait binnen uw bedrijf. U wilt natuurlijk dat de interim inkoper er meteen staan en weet wat hij of zij moet gaan doen en vooral hoe de werkzaamheden uitgevoerd moeten worden. Door gebruik te maken van de expertise van een bedrijf als Insinc weet u zeker dat u altijd verzekerd bent van een interim inkoper die altijd hoge kwaliteit levert. Dit professioneel inkoopadviesbureau is gespecialiseerd in het optimaliseren van inkoopprocessen. Dankzij hun inkoop detachering weet u zeker dat u nooit achter de feiten aan gaat lopen.

Haal tijdelijk ervaren specialisten in huis

Inkoop detachering is de oplossing wanneer u tijdelijk personeel nodig heeft. Wanneer u een nieuw project heeft waarvoor u een specialist voor nodig heeft, kunt u een interim inkoper regelen bij Insinc. Wanneer uw inkoopafdeling het zelf ook druk heeft, is het een goed idee om tijdelijk iemand van buitenaf in te huren, zodat u zeker weet dat u uw eigen medewerkers niet teveel stress en druk ervaren tijdens het werken. Een interim inkoper van Insinc beheerst alle details van het vak en staat garant voor een succesvolle vooruitgang van uw inkoopprocessen. Dankzij hun ervaring in dit vakgebied kunnen ze andere teamleden stimuleren, maar ook moeilijke projecten sturen en natuurlijk succesvol afronden.

Vraag meer informatie aan bij deze specialist

Heeft u tijdelijk hulp nodig binnen uw bedrijf en wilt u gebruikmaken van de kennis en expertise van een interim inkoper? Twijfel dan niet en neem contact op met een van de medewerkers van Insinc. Zij kunnen u alles vertellen over de mogelijkheden en begeleiden u gedurende het gehele proces. U bent te allen tijde verzekerd van een interim inkoper die inzetbaar is op verschillende vlakken binnen het inkoopproces.

Operationeel manager Kamp C

hoeveel verdient een administratief bediende 

Ben jij de kapitein op zoek naar KAMP C?

Voor Kamp C in Westerlo zijn we op zoek naar een kapitein, die als rechterhand van de directeur de bedrijfsvoering gaat leiden. Mensen die de dagelijkse operatie, korte termijn planning en coördinatie tussen teams ondersteunen. Concreet zetten onze leveranciers diverse beslissingen en keuzes om in dagplannen, en bewaken ze de opvolging en uitvoering van deze beslissingen. In je eigen team (reguliere dienstverlening en ondersteunende diensten) en met collega’s van de projectmanager zorg je voor een goede coördinatie, taakverdeling en behandel je specifieke / praktische zaken gerelateerd aan het project.

Over jezelf zeg je dat je

Je bent een natuurlijke organisator en probleemoplosser, schuw moeilijke beslissingen niet. Je bent altijd volledig gefocust op het huidige project en je weet wie het gaat doen. Stiekem hou je van procedures en afspraken, omdat ze je duidelijk en zorgeloos kunnen maken. Niet voor jezelf, maar voor het team.

Je voormalige collega zei je

Een enorm verlies. Vooral je werkplan en realiteitszin zullen ze nooit echt vervangen. Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en kunt je goede suggesties geven, anderen helpen om weer op het goede spoor te komen, of de belangrijkste tips voor het succes van het project verzekeren. Dit, in combinatie met uw initiatief en agressieve karakter, maakt u de beste collega die ze hopen.

Je vrienden zeggen dat je

Hij is een groot kader die altijd op zoek is naar oplossingen. “Vraag” staat niet in uw woordenboek. Je bent van jongs af aan een echte teamspeler geweest en hij wil samen met anderen doelen bereiken (of J-punten halen). Je laat niemand achter, en je laat niet iedereen meedoen aan het doel.

We vragen je

  • – Beschikken over minimaal een masterdiploma en 4 jaar relevante managementervaring (als je voldoende ervaring hebt maar geen masterdiploma, dan nodigen we je uit voor een vaardigheidstest. Als je slaagt, kun je blijven solliciteren).
  • -Samen met leidinggevenden en collega’s, KAMP C begeleiden om het project met gezonde moed en gezond verstand in de goede richting te dagen
  • -Ervaring in de bouw is een pre, maar zeker niet nodig

Dit zeggen onze medewerkers over ons

Iedereen die aan KAMP C werkt, zal uiteindelijk in een verlichtende en toekomstgerichte omgeving werken. Je werkplek is een groen terrein van 10 hectare midden in de natuur. KAMP C biedt jaarlijks meer dan 1.000 bouwvoorstellen aan potentiële bouwers en decorateurs, met ongeveer 12.000 bezoekers per jaar, en is het centrum van innovatie en duurzame ontwikkeling in de gebouwde omgeving. Op de site zijn ook exposities te zien over duurzame architectuur en wonen, diverse modelwoningen en het bedrijven- en congrescentrum “De Basis”.

Je krijgt van ons

  • -Verschillende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, grensverleggende projecten en innovatieve organisaties te bezoeken, en interessante mensen te spreken tijdens bedrijfsbezoeken, evenementen, studiedagen, inspiratiereizen, etc.
  • -Mogelijkheden om deel te nemen aan de transitie naar een duurzame samenleving binnen een visionaire organisatie.

Uw salaris is gekoppeld aan een vooraf bepaalde salarisschaal passend bij het functieniveau (Ax-niveau). Concreet betekent dit dat u start met salarisschaal A4a en uw totale maandsalaris tussen € 3.815,69 en € 5.578,45 ligt. Wanneer u aan het werven bent, zullen we controleren hoeveel jaar relevante ervaring u heeft opgedaan in uw vorige functie (en kwalificaties bij andere organisaties), en deze ervaring wordt opgenomen in uw totale salarisberekening.

Met behulp van onze salarissimulator kunt u al in detail uw totale maandsalaris en netto maandsalaris inschatten.

Extra voordelen

  • -Gratis hospitalisatieverzekering, u kunt ervoor kiezen om gezinsleden aan te schaffen tegen preferentiële voorwaarden
  • -8 euro maaltijdcheque
  • – Gratis openbaar vervoer van en naar het werk.
  • -Fietsvergoeding
  • -36 dagen jaarlijks verlof
  • -Aanvullend wettelijk pensioen vereist om contractuele functies uit te voeren
  • -Verschillende trainingsmogelijkheden
  • -Een medewerkerskring met uitgebreide sportieve, sociale en gezinsactiviteiten
  • -Flexibele werktijden, flexibele werkomgeving

Overtuigd?

Solliciteer t / m 31 augustus via de rode knop. Overtuig ons met een sterke motivatie waarom deze job bij jou past.

Veel succes, wie weet, tot ziens! 

https://www.administratieve-medewerker.be/p/administratief-bediende-taken-en-skills.html

Monteur Beveiliging

Monteur Beveiliging

Functieomschrijving

• jij zorgt ervoor dat de geïnstalleerde beveiligingsinstallaties in perfecte vorm zijn én blijven.
• je inspecteert, onderhoudt en repareert gevarixeberde soorten beveiligingsinstallaties.
• je adviseert de klant over de vorm van de installatie, doet proposities en scheppen mogelijk ter plekke een offerte.
• storingen werd door jou oordeelkundig geïnspecteerd, geanalyseerd en verholpen.
• je zorgt ervoor dat je serviceadministratie in dezelfde topconditie is als de beveiligingsinstallaties die je onderhoudt. Functie-eisen

• je hebt minimaal mbo-niveau 4 werk- en denkniveau.
• een mbv-diploma ( monteur beveiligingsinstallaties ) is een ( pré ).
• je hebt minimaal vijf haar ervaring in een soortgelijke functie.
• je bent in het vermogen van een rijbewijs b en een testimonium van betrouwbaarheid.
• je kunt goed vertalen op verscheidene niveaus.
• je bent klant- en servicegericht.
• je hebt een passie voor beveiligingstechniek.
• je bent gedreven, ambitieus en stressbestendig.
• je bent particulier, pragmatisch en initiatiefrijk.

Arbeidsvoorwaarden je gaat aan de slag te een dynamisch bedrijf. Je krijgt de gelegenheid tot het opvolgen van cursussen en opleidingen, hebt panorama op doorgroeimogelijkheden en je hebt panorama op een vast dienstverband. Er wordt veel geïnvesteerd in de realisatie van jou en je collega’s. Daarnaast ontvang je een goed honorarium ( onderschikkend van ouderdom en ervaring ), een technische functie met veel verandering, onafhankelijkheid en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Bedrijfsprofiel

Krosto techniek heeft namens een opdrachtgever een uitdagende technische vacature voor een monteur bewaking in de streek arnhem ( nederlandse provincie ). je gaat aan de slag voor een innovatieve organisatie die met behulp van techniek het voor haar klanten zo makkelijk ( en beschut ) wellicht wil maken. het is een landelijke organisatie waar je wordt verwelkomd door meer dan 1. 000 collega’s. dus ben jij een gemotiveerde techneut met een toewijding voor beveiligingstechniek? dan is deze functie mogelijk iets voor jou!

Is dit toch niet de technische functie voor jou, neem dan een kijkje bij de andere technische vacatures die we voor je verzamelden. je kunt natuurlijk ook een open sollicitatie sturen. ook wanneer je iemand kent wie deze technische functie op het lijf is brief, dan horen we graag van je!

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/technische-beveiliging.html

Fiscaal medewerker, Zwolle

Fiscaal medewerker, Zwolle

Overijssel/Zwolle

Over de functie voor een administratief district hierbinnen de gebied Zwolle zijn wij op zoek naar een fiscaal medewerker voor 16 uur in de week.
Hierbinnen de onderdeel bestuursondersteuning -en advisering houd jij je bezig met het incasseren van de gemeentelijke belastingen, het verwerken van het gemeentelijk kwijtscheldingsbeleid wat uitwonend belegd is en voer jij ook administratieve handelingen uit ter attentie van belastingen.

Jij bent iemand die nauwkeurig te werk gaat en bent daarnaast resultaatgericht.

Functie invorderen is deze functie jou op het lijf epistel?

De functie heeft de volgende functie invorderen : minstens afgeronde mbo niveau-4 opleiding. Aantoonbare werkervaring in een gelijksoortige functie bij gemeenten. Daarnaast is het wenselijk dat de kandidaat bekende en werkervaring heeft met geautomatiseerde gemeentelijke systemen zoals civision en werkervaring heeft met zaaksysteem verseon.
Over het nering wij bij maandag® moeten graag voor jou het verschil scheppen jij staat als professional centraal en hier mag ook best wat anti over staan. Via maandag® werken betekent dat je hierbinnen de gevarixeberde keukens van jouw specialisatie een kijkje kunt nemen.
Ongeacht deze buigzaamheid bieden we jou ook de gelegenheid tot verdere ontplooixefng en eventuele doorgroeimogelijkheden.
Solliciteren herken jij jezelf in dit profiel en lijkt werken bij maandag® je een mooie stap? solliciteer dan meteen.

Wie weet ziet jouw maandag er straks dan net zo tof uit als die van ons.

https://www.vindazo.nl/keywords/fiscaal-medewerker.html

Senior .NET developer vacature Den Haag

Het vinden van een senior .NET developer Den Haag blijkt vaak moeilijk te zijn voor veel bedrijven. Vacatures komen veel sneller open te staan dan ze gevuld kunnen worden en geschikte kandidaten worden als supersterren behandeld om bij het bedrijf te komen werken.

Een auto van de zaak is het normaalste zaak voor een senior .NET developer en hiermee win je een kandidaat dan ook niet over. Bedrijven bieden vakanties, dagverblijven voor hun kinderen en woningen aan om geschikte kandidaten te vinden. Een bedrijf zal er alles aan doen om een senior .NET developer Den Haag binnen te halen en aan zich te binden. Zelfs als een man krijg je zwangerschapsverlof om bij je kind te zijn. Normaal is dit een dag voor mannen maar een senior .NET developer Den Haag krijgt vaak maanden hiervoor.

Goede arbeidsvoorwaarden en bonussen zijn dan ook de sleutel om geschikte kandidaten voor een senior .NET developer Den Haag binnen te halen. Dit zal dan ook zo blijven tot er wat aan het tekort kan worden gedaan. Voorlopig ben je als een senior .NET developer Den Haag de ster en heb je het voor het kiezen. Zelfs buiten Den Haag en buiten Nederland zijn geschikte kandidaten heel gewild waardoor er ook mensen naar het buitenland verhuizen als het aanbod goed is.

monsterboard.nl

ovsoftware.nl

indeed.nl